پشتیبانی
مشترک سرویسهای شرکت ، شماره اشتراک دریافت مینماید و
از مزایای بسیاری برخوردار خواهد شد که مهمترین آنها به شرح زیراست.
خدمات وبسایت مشترکین
مشترک بوسیله شماره کاربری
و گذرواژهای که شرکـت در اختیارش قرارمیدهد، میتواند با ورود به سایت مشترکین به آن دسته از خدماتی که تا کنون حضورا
دریافت مینموده دسترسی داشته باشد. این امکان به منظور راحتی و آسایش بیشتر فراهم آمده و تقریباً
حضور مشترک در شرکت را غیر ضروری مینماید.
خدمات پشتیبانی تلفنی
مشترک میتواند از
خدمات Contact Center شرکت متشکل از پرسنل مجرب و متخصص که مسئولیت
پاسخگویی به سئوالات و رفع مشکلات احتمالی مشترک را برعهده دارند، استفاده نماید.
خدمات پشتیبانی حضوری
در صورت عدم رفع مشکل
به صورت تلفنی واحد Customer Support آماده رفع مشکلات موردی مشترک بصورت مراجعه حضوری در محل است.
پرسنل مجرب و متخصص بخش پشتیبانی حضوری شرکت در راستای مشتری مداری
و ارائه هر چه بهتر خدمات به مشتریان گرامی همه روزه غیر از روزهای تعطیل آماده
ارائه خدمات حضوری هستند.